Fantasia omistetulle

Reilu vuosi sitten tapailin ihmistä, jonka kanssa väläyteltiin ajatusta omistussuhteesta. Kirjoitin tämän hänelle avatakseni enemmän omaa (silloista) ajatusmaailmaani.

--

On jo vähän kesä, lämmin ja kävellään käsi kädessä sun luo. Sä avaat ulko-oven tietenkin, autat ylös portaita.
Polvistut auttamaan mun kenkiä pois jalasta. Otan sua tiukasti hiuksista kiinni, pidän sun päätä paikoillaan samalla kun nostan toisella kädellä hameeni helman ylös vyötärölle. Mulla ei oo mitään sen alla.

Vedän tukasta ja vien sun kasvot ihan lähelle mun pillua. Niin että tunnen hengityksesi mutta ihan et yllä koskettaa. Pidän sua siinä hetken aikaa, annan sun tottua näkymiin.

"Palvo mua."

Tunnen sun ihanat suukot ja kielen joka käy koko ajan rohkeemmaksi. Painan sua tiukemmin itseäni vasten.
"Näytä miten paljon sä musta pidät."

Potkaisen kengät jalasta, tiedän että kohta alan täristä. Irrotan sut hetkeksi, katsotaan silmiin. Sä näytät niin herkullisen alistuvalta, haluat vaan olla hyödyksi. Ihanaa; sitä katsetta mä janoan.
"Hyvä poika, riisu itsesi."
"Riisu mun hame."

Kävelen makuuhuoneeseen ja sä kontaat alasti perässä. Sulla ei oo nyt lupaa seistä ja turhaahan se oliskin. Jäät polvilleen mun eteen kun istun sängyn reunalla. Odotat.

Avaan jalkani ja vedän sut taas lähemmäs.
Sun tukasta saa hyvän otteen, voin liikuttaa sua niin kuin haluan. Sun suu on niin toimelias!
Mua ei kiinnosta kuinka paljon oon sun kasvoja ja kaulaa tahrinut mehuillani. Tiedän, että ihan kohta mä laukean.
Orgasmin hetkellä painan sut ihan kiinni itseeni, jotta se kestäisi pidempään.


"Hyvä poika. Lisää."
...
"Uudestaan."
...
"Ei ollut tarpeeks hyvä, lisää."
...
"Vielä yksi."
...
"Kiitos. Kiltti poju."

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ajatuksia vallasta (video)

Pää pinnalla

Puolisen vuotta myöhemmin