Ihmiset joita haluan

Tänään ystävillä kyläillessä päästin suustani seuraavaa: "Mä haluaisin semmosen prinsessan ketä vois laittaa ja pukea ja alistaa."
Okei, jaa että semmosiakin haluja mulla on. Tämä sai aikaan ajatusketjun, jossa aloin pohtia millaisia kaikkia erilaisia ihmissuhteita tai toteutustapoja yhteiseen vuorovaikutukseen kaipaan. Osa on sellaisia, jotka jossain määrin jo toteutuvat. Jotkut täydellisesti, jotkut osittain, ja joistain voin vain haaveilla. Yksi ihminen voi vastata puolikkaaseen haluun tai vaikka viiteen erilaiseen tarpeeseen. Kukaan ei kuitenkaan voi olla kaikkea mitä tuulessa tempova sieluni haluaa.

Mitkään näistä eivät ole ehdottomia; kuitenkin ilman mitään tästä elämä tuntuisi vajavaiselta.

Mä haluan ihmisen jota rakastaa ja sitoutua. Ehkä kaksi. Kovin tiiviisti en voi sitoutua paria enempään, siihen mun pääni ei vaan riitä. Mun sanastossani sitoutuminen ei ole millään tapaa rajoittavaa, se on vain tapa ilmaista sitä valintaa, että "tuo on mun ihmiseni ja mä valitsen viettää tuon ihmisen kanssa myös niitä hetkiä kun elämä raatelee liian syvältä."

Mä haluan edes hieman seksuaalisesti alistuvan fwbn, jolle lähetellä meemejä, ja jonka kanssa toteuttaa pieniä seikkailuja yhdessä. Paljon hyvää seksiä, ehkä bdsm-sessioita, paljon naurua myös seksin ulkopuolella. Ei välttämättä niin tiivistä suhdetta, mutta yhdessä viihtymistä silloinkin kun panohommat eivät ole käynnissä. Sellaisen ihmisen, joka jaksaa olla kiinnostunut sekä ylä- että alapäästäni. Ja sitten että mä voisin leipoa sen keittiössä ja se söisi mun leipomuksiani.

Mä haluan söötin suloisen alistujan, jota kutsua lemmikiksi. Rapsutella, pitää lähellä, nukkua päiväunia isona lusikkana. Pitää illanvietoissa istumassa jaloissani. Kehua tai nimitellä, miten ikinä parhaalta sinä hetkenä tuntuukaan. Lemmikki voisi olla pannoitettu, ja sen söpön kuoren alla voisi olla vähän pikkulutkaviboja.

Mä haluan taitavan ja sisäsyntyisesti alistuvan subin, josta olla ylpeä ja jota jakaa muiden kanssa. Sellaisen, joka alistuu myös seksin ulkopuolella, koska kokee sen olevan oma paikkansa. Sellaisen, jolla on vahva luonne ja omia mielipiteitä. Joka kunnioittaa mua ihan vähän enemmän kuin ketään toista ihmistä. Vain siksi, että mä olen mä. Luultavasti se on myös brätti, vaikka en ikinä myönnäkään sellaisista pitäväni.

Mä haluan kovan luokan masokistin, johon purkaa sadismiani (mikä tällä hetkellä pääsee pintaan ihan liian harvoin). Mä haluan viedä toisen omille rajoilleen, ja katsoa joustavatko ne. Mä haluan juopua siitä mitä toinen on valmis vastaanottamaan mun takiani.

Mä haluan lelun, joka on olemassa vain mun halujen tyydyttämistä varten. Kaunis silmälle, miellyttävää seuraa. Lelun jolla on ainakin taitavat sormet ja suu, muista hyödykkeistä voin joustaa. Niin siis kunhan sitä voi panna ainakin kurkkuun ja perseeseen. Lelun joka jaksaa tarvittaessa vaikka tunteja, eikä pyydä juuri mitään itselleen. Tai jos pyytää, niin mulla on aina mahdollisuus kieltäytyä huomioimasta toisen haluja. Ehkä lelu voisi olla sellainen, jota edgettää ja pidellä reunalla pitkiä aikoja.

Mä haluan vahvan kallion, jota vasten halujeni myrskyissä heittäytyä. Joka ottaa tyynenä vastaan mitä tahansa, ja sanoo kun mun pitää muistaa ottaa iltalääkkeet. Joka pitää sylissä silloin kun maailma kaatuu päälle, ja jonka kättä on turvallista puristaa. Sellaisen ihmisen, joka ei säikähdä kun itken lohduttomana vaan siksi, että äskeinen orgasmini rikkoi käsityskykyni rajat. Sitten se keittää mulle kaakaota ja vaihtaa nenää mun kanssa. Pitää lempeänä sylissään, sormet mun pillussa, eikä päästä irti ennen kuin squirtti valuu lattialle.

Ja mä haluan sen prinsessan. Kauniin ja suloisen kuin nukke. Sellaisen jota on vaan pakko koskettaa aina kun se on lähelläni. Joka istuu mun sylissä. Jonka tukkaa harjata ja jolle voin tehdä kampauksia, joita tämä sitten kantaa ylpeydellä koko päivän, ikään kuin merkittynä. Mä haluan pukea prinsessaa kuin nukkea, ja antaa muiden käyttöön sivuuttaen tämän oman tahdon. Prinsessa voisi olla myös muusa, joskaan en vielä osaa sanoa mitä se käytännössä tarkoittaisi.


Huomenna sitten haluan varmaan taas jotain muuta.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ajatuksia vallasta (video)

Pää pinnalla

Puolisen vuotta myöhemmin