Puisto (novelli)

"Runkkumatsku 1" työnimellä kulkenut Puisto oli ensimmäisiä eroottisia fiktioita, joita kirjoitin tänä vuonna. Tämä, kuten suurin osa muistakin tämän vuoden aikana kirjoitetuista teksteistäni, on kirjoitettu erästä tiettyä ihmistä ajatellen.
Mulle parasta inspiraatiota ovat aina tarjonneet toiset ihmiset.

--

Kuvittele lämmin kesäilta. Aika myöhäinen, niin että yökerhojen eteen alkaa jo kerääntyä jonoa.
Sellaisessa illassa mä haluan kävellä sun kanssa ulkona. Ihan lähellä, käsivarsi toista hipoen. Painaa sut kerrostalon kivijalan rappausta vasten, painautua kiinni ja tarttua olkavarsiin. Sä myötäilet mua koska haluat. Tätä, minua, mitä tahansa mikä tyydyttäisi sun janoa.

Suutelen sua suulle. Oikeasti haluaisin vaan syödä sut kokonaan, kuluttaa loppuun niin, että jäljelle jää vaan hikitahroja ja kuolaa. Sun suu on lämmin ja kutsuva.
Silitän poskeasi, suutelen ahnaammin. Jätän käden paikoilleen ja painan sun kasvosi sivuttain seinää vasten. Nätti sivuprofiili.
Liu'utan käteni sun hiuksiin, alas lähelle niskaa, sieltä saa parhaiten tiukan otteen.
Sä pidät tästä, tietenkin. Suusi aukeaa ihanasti, enkä mä malta olla pistämättä sormiani sinne.  Sä tiedät, että sun lutkasuun ainoa tehtävä on ottaa vastaan mitä tarjotaan, nuolla ja imeä. Imet ahnaasti, haluat enemmän. Mä työnnän sormeni pidemmälle sun kurkkuun. Se tuntuu tutulta, jotenkin vaan niin täydellisen sopivalta mun etu- ja keskisormen ympärillä. Mä tykkään siitä kun sormenpäät uppoavat kuolaan sun kurkussa, ja siitä korinasta minkä se saa aikaan, ja varsinkin siitä miten sun kehosi nytkähtää kun oksennusrefleksi pyrkii pintaan.
"Ssh, nyt et kuolaa, me ollaan ulkona."
Sulla olisi polttava tarve nielaista nyt, viimeistään ihan kohta, mutta mä en anna sun vetäytyä kauemmas.
Painan lantioni sua vasten, että tuntisin sut paremmin. Mä tiesin jo ennen koskemistakin että sä kiihottuisit. Ihanaa. Tästä mä pidän.
Päästän käden irti hiuksistasi. Sä imet mun sormeni puhtaiksi, ja me jatketaan matkaa.

Kuvittele kevyessä tuulessa heiluva trikoomekko. Lempeä tuuli mun paljailla reisillä. Sisäreidet pillumehuista liukkaana, vai onko se sittenkin vaan hikeä, joka valuu nivusista kun ei ole hameen alla mitään. Tuskin.
Pelkästään sun seurassa oleminen saa mut kiihdyksiin. Kaikki ne rajattomat mahdollisuudet joihin tiedän sun olevan valmis. Mulle sä olet karkkikauppa, josta ottaa juuri mitä haluan.

Kävelyni hidastuu, niin kuin aina kiihottuneena. Sun poskessasi näkyy vielä painaumia talon seinästä. Puiston hiekkatien vierellä on tyhjillään penkkejä tasaisin välein, 
vedän sut istumaan viereeni.
Kiipeän hajareisin syliisi. Musta jää aivan varmasti tahra sun housuihisi. Painaudun tiiviimmin kiinni ja liikutan lantiotani edestakaisin. Housujen karkea kangas hieroo turvonneita häpyhuuliani. Ajattelen, että näin mä voin merkata sut.
"Mua haluttaa niin paljon. Kokeile mua."
Sun molemmat kätesi löytää tien hameeni alle. Puristat mua reisistä, vedät syvemmälle syliisi. Mä haluan vaan keinua tässä. Sun varmassa otteessasi, ihan lähellä, huohottaen.

"Kokeile mua."
Nousen polvieni päälle, jotta toinen kätesi mahtuu liukumaan alleni. Painat sormesi mun liukasta ja turvonnutta pillua vasten, etkä malta olla huokaisematta. Liu'utat sormiasi vakoani vasten ees taas niin, että saat samalla hierottua klitoristani molemmilta puolilta. Siirrän toisen kätesi reideltä pakaralle. Se sopii sun käteesi, ja mä pidän siitä kun pidät musta kiinni. Tartun sua toisen käden ranteesta ja työnnän kättäsi pidemmälle. Ymmärrät mitä haluan ja hivutat sormesi sisääni. Oikeastaan ne vaan imeytyvät mun sisälleni, juuri oikealla tavalla koukussa. Puristan sua vastaan, kietoudun niihin, voisipa tämän tuntuman pitää aina.

Mä vien molemmat käteni kasvoillesi, hivelen sua, suutelen sua, pakotan suusi auki. Nuolet yksittäin jokaista sormeani vuorotellen, ja se tuntuu ihanalta samalla kun keinun sormiasi vasten.
"Mä haluan tulla nyt heti."
Työnnän sormeni jälleen sun suuhusi, niin pitkälle kuin mahdollista. Susta lähtee ihana kuolainen ääni, ja mä ajattelen että sun kurkkusi ympäröi sormiani samalla tapaa kuin mun pilluni sua.
Panen sun sormiasi kiihtyvään tahtiin, voihkien ja raivoissani, sylikkäin puiston reunalla illan viilentyessä.
"Sulla ei oo mitään arvoa ilman mun orgasmeja, sä oot muuten pelkkä hyödytön huora."
Laukean vapisten ja samalla lyön sua kasvoihin. Sä otata vastaan kaiken, mikä hieno pieni lutka.

Huohotan sylissäsi ja laskeudun orgasmien aalloista takaisin tähän hetkeen. Sä nuolet jälleen sormeni puhtaiksi, ja sitten vielä omasi. Suutelen sua ja maistan itseni sun suussasi.

"Tule, kotona mä panen sua perseeseen."

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ajatuksia vallasta (video)

Pää pinnalla

Puolisen vuotta myöhemmin