Sut mä vien kotiin (novelli)

Lupailin instagramissa, että julkaisen loppuviikosta täällä uutta runkkumatskua. Teknisesti ottaen nyt ollaan jo maanantain puolelle, mutta mä oon sillä kannalla että vuorokausi vaihtuu vasta sitten kun menee nukkumaan.

Tätä tekstiä työstäessä avainsanoja oli SUOSTUTTELU, HARHAANJOHTAMINEN, PERSEENRONKKIMINEN, HETEROJYYSTÖ. Tapahtumiltaan kyseessä on luultavasti vaniljaisin tuotokseni tähän mennessä. Tavallaan. Kuitenkin tekstissä liikutaan vahvasti non-consentin maailmassa ja rikotaan toisen ihmisen itsemääräämisoikeutta. Gaslighting ja muu kusettaminen on jo pitkään kiehtonut mua. Kenties siksi, että kokoni (ja toistaiseksi puutteellisten kamppailutaitojeni) vuoksi minun ei ole realistisesti mahdollista pakottaa ketään mihinkään fyysisesti uhkailemalla.

Tämä on myös ensimmäinen tekstini, jossa tekstin minä ei ole yhtä kuin minä itse. Kirjoittaessa tuntui siltä kuin olisi katsonut elokuvaa. Ja siltikin; mua arvelutti julkaista tämä viikko sitten bdsm-baarissa. Vaikka en kirjoittaisi itsestäni, niin oletan lukijan muovaavan käsitystään minusta tekstieni perusteella. Joskus se on vähän pelottava ajatus.

--


Olinhan mä siitä sanonut, pariinkin otteeseen.

Mutta et sä tainnut silloin kuunnella, oletit sen varmaan olevan läppää. Sun päässäsi me luultavasti olimme olleet ihan tavallisilla heteroromanttisilla treffeillä. Oikein sen puuduttavan tavallisen kaavan mukaan; ensin syömään ja sitten elokuviin.

Mun pääni sisällä agenda oli ihan toinen. Oli kulunut jo liikaa aikaa siitä, kun olin viimeeksi saanut persettä. Siis kirjaimellisesti persettä. Pelkkää reikää.

Mun sormeni ja sieluni janosi sitä. Mä halusin upottaa sormeni jäntevään lihaan ja pehmittää sen vastaanottavaiseksi. Tänään mä olin jahdissa, tänään mä olin päättänyt saada.

Elokuvateatterin hämärässä sä olit jossain kohtaa alkanut hivellä kämmenselkääni. Kuin testaten vetäisinkö käteni pois. Se olisi tuntunut mukavalta, jos olisin sellaista kaivannut. Nostin kättäni tuolin samettiselta käsinojalta ja laskin sen sinun kätesi päälle. Pyöritin hitaasti keskisormeani kämmenesi keskellä, haituvankevyttä liikettä tehden. Lyhyitä rytmikkäitä sipaisuja. "Ajattele, että tää sun perseesi", kuiskasin sinulle. Kasvoistasi näkyi lyhyt hämmennys valkokankaan kajossa. Sitten tunsin sun hytkyvän pidätellystä naurusta. Aivan, läppäähän se vain oli. En kuitenkaan keskeyttänyt liikettäni, enemmänkin lisäsin painetta pikkuhiljaa ja jatkoin elokuvan katsomista. Jonkin ajan kuluttua kuulin vierestäni katkonaisen huokauksen. Sä olit ajatellut sitä sittenkin.

Kävelimme elokuvateatterin takana kujalla näytöksen jälkeen. Tykkäsin kuunnella ääntäsi, enkä juuri välittänyt siitä mistä puhuit. Halusin vain kuunnella miten äänesi särkyi kevyesti kun se laski, ja aina silloin kun nauroit. Mieheksi sä olit harvinaisen kaunis, vaikka eipä silläkään ollut mulle niin merkitystä tässä puutostilassa. Hakeuduin välittömään läheisyyteesi. Olen sinua päätä lyhyempi, joten varmaan sulle tuli vahva ja maskuliininen olo kun painauduin sinuun. Sain käyttää kaikki näyttelijänlahjani, jotta olisin kuulostanut ujolta, kun kutsuin sut luokseni jatkoille. Sä sanoit, että on parempi mennä kotiin ja nähdä uudestaan sitten kun kumaapaakaan ei väsytä. Ei jumalauta, nyt et vesitä mun suunnitelmia. "Ei mua väsytä, mennään vaan jatkamaan kivaa iltaa", vastasin niin iloisesti kuin osasin. "Mä voin keittää meille chaita, mulla on siihen täydellinen resepti."

Heitettiin takit eteisen tuolille, suudeltiin. Mun päässäni kohisi vain odotus siitä että pääsisin riisumaan housusi. Halasin sua eteiskäytävän hämärässä ja kiitin, että olit tullut mukaani. "Mä haluan antaa sulle jotain unohtumatonta", totesin samalla kun napitin paitaasi ja kiskoin vyötäsi auki. "Oho onpa sulla vauhti päällä", huohotit yrittäen pysyä mukana riisumisessani. Siirsin kätesi pois iholtani. "Shh, anna mä hoidan tän", mä vastasin ennen kuin ehdit viedä ihmettelyäsi loppuun.

"Käänny ympäri", kuiskasin sinulle. Näytit huvittuneelta, mutta halusit leikkiä mukana, joten tottelit.  "Nosta sun kädet seinää vasten." En yltänyt suutelemaan niskaasi, mutta kuljetin kynsiäni paljasta selkääsi pitkin ja hengitin niin että tunsit sen ihollasi. Huolettoman oloiset käteni hivelivät kylkiäsi. Vein käteni haaroihisi, ihan vaan vakuuttaakseni sinut hyvistä aikeistani, ja tunsin että aloit kovettua. Ujutin sormeni boksereidesi vyötärönauhan sisäpuolelle. "Hei odota - mitä - mihin sulla on kiire", käänsit päätäsi minua kohti ja pysäytit mut. Rauhallisesti nostin kätesi takaisin seinälle ja käänsin päätäsi hellästi niskasta. "Ei mulla ole kiire mihinkään, mutta otetaan nää nyt välistä pois. Kaikki on ihan okei", kuiskin sinulle samalla kun liu'utin viimeisetkin housut pois jalastasi.

Siinä sä seisot. Jalat kevyesti harallaan alastomana mun eteisessäni, takapuoli herkullisesti tarjolla. Nyt pitäisi olla varovainen. Asetun taaksesi seisomaan ja vien molemmat käteni etumuksellesi. "Tuu, mennään makuuhuoneeseen."

Työnnän sinua edessäni käytävää pitkin kohti seuraavaa ovea. Sä vilkuilet matkalla taaksesi, ehkä tämä tuntuu susta jotenkin oudolta, liian äkilliseltä, mutta sun alapääsi osoittaa menosuuntaan joten sinne mennään.

"Menisitkö sä sängylle makaamaan?" kysyn sinulta ovensuussa. Sä otat muutamaan askeleen sängyn reunalle ja kiipeät sen päälle polvillesi. Juuri kun olet kääntymässä ympäri asettuaksesi selällesi, mä tuuppaan sua selästä niin että kaadut päistikkaa vatsallesi pitkin pituuttasi. Ähkäiset ja suustasi pääsee tukahtunut "Uh mitä helvettiä?" Mä nauran nätisti ja sanon, että haluan katsella sun kaunista selkää ja pakaroita. Just niin, katsoa vaan.

Otat paremman asennon, mutta pitäydyt vatsallasi. Kiipeän hajareisin päällesi ja suutelen niskaasi. Silitän selkääsi, ja suutelen sitä ympäriinsä liikkuen samalla määrätietoisesti alaspäin. Annan viimeisen suukon suosikkikohtaani, siihen kevyeen kuoppaan jossa selkä loppuu ja pylly alkaa. Sä värähdät, mutta et vaikuta siltä että tilanne olisi epämiellyttävä. Puristan sinua pakarasta, ja mun on vaikea pidätellä itseäni enää. Mä haluan käydä sun anaaliisi kiinni.

Pyydän sua kääntymään selällesi, ja sä olet siitä selkeästi innoissasi. Nuolaisen huuliani, sitten sun kovaa penistäsi ja otan sen muitta mutkitta suuhuni. Sä alat huohottaa pian, joten tiedän että nyt voin tehdä siirtoni. Kastelen muutaman sormen kuolallani ja liu'utan niitä pitkin sun kiveksiäsi. Tunnen miten kovetut entisestään mun suussani, joten sääli sinänsä, että ne ovat vain välipysäkki mun matkallani joka tähtää sun neitseelliseen perseeseesi. Jatkan matkaa kädelläni alaspäin kunnes tunnen sun reikäsi etusormeni kohdalla. Silitän sitä kevyesti samalla tavalla kuin silitin kättäsi elokuvateatterin hämärässä. Kastelen sormeni uudestaan ja lisään hieman painetta. Tunnen miten sun reikäsi alkaa antaa periksi, ikään kuin se kutsuisi mua jo sisäänsä. "Hei mitä tota --" sä älähdät. "Shh ota ihan iisisti, etkai sä halua että mä lopetan sun imemistä?" Vastaat, että et todellakaan. "Hyvä, keskity sitten vaan siihen ja nauti", mä sanon ja työnnän sormenpään sun sisääsi.

Sä jännityt ja käännät lantiotasi kuin haluaisit vetäytyä pois. "Hei rauhoitu, ei oo mitään hätää", mä vakuutan ja kierrän toisen käteni sun reitesi ympärille niin ettet pääse pakenemaan. Mä en jaksaisi enää pitää sun melaa suussani, mutta pakko sua on vielä vähän aikaa hämätä. Sylkäisen sormiini ja alan pehmittää sun reikääsi.

Sä olet helvetin kireä, ja mä saan tehdä parhaani että saisin kairattua tietä edes yhdelle sormelle. Sä todellakin taidat olla niitä exit only -jätkiä.

Mä rakastan sitä hetkeä kun vastahakoinen perse rentoutuu ja alkaa tehdä yhteistyötä. Sä annat periksi pikkuhiljaa, ja pian mä voin jo nussia sua yhdellä sormella juuri niin kuin haluan. Tässä kohtaa mä nostan pääni pois sun haaroistasi ja katson sun kasvojasi. Sun silmäsi ovat kiinni ja ilmeesi on nautinnollinen, vaikka lopetin jo sun imemisen. Kappas, sähän taidat todella alkaa nauttia siitä että persettäsi työstetään.

Juuri kun ehdin ilahtua sä avaat silmäsi ja kysyt, että voitasiinko me vaan jo panna. Mun tekee mieli kirota, mutta hymyilen herttaisesti ja sanon, että tottakai. "Hei mä haluaisin kokeilla semmosta että sitoisin sun silmäsi, olisko se sulle ok?" Sä nyökyttelet että joojoo, mitä tahansa kunhan vaan pian pääsisit mun sisääni. Mä haen eteisestä mustan huivin ja sidon sen sun silmillesi. "Odota siinä ihan pikkuhetki, mun täytyy käydä pissalla." Sinä jäät sänkyyn makaamaan selällesi sillä aikaa kun mä poistun toistamiseen huoneesta.

Hetken kuluttua palaan, ja sä olet sopivasti levittänyt raajasi levälleen jokaiseen ilmansuuntaan. Sä olet niin valmis otettavaksi. Napsautan liukuvoiteen korkin auki, ja valutan sitä käteeni sekä sun kyrvällesi joka iloisesti osoittaa kohti kattoa. Se mitä sä et tiedä, on että mä levitän liukastetta myös omalle kyrvälleni, joka kylläkin on valjailla kiinni ja muovia, mutta silti yhtä iloisesti seisokissa ja valmiina työntymään sun sisääsi.

Runkkaan sua hetken, ja kun sitten vihdoin alat kärsimättömänä anella, että kiipeäisin päällesi, mä tartun alapäästäni kohoavaan dildoon ja ohjaan sen perseellesi. "Hei mitä vittua!?" sä säpsähdät ja huudat, mutta puristan toisella kädelläni kulliasi niin lujaa että et voi vääntäytyä musta kauemmas. "Ota ihan rauhassa, mä vaan vähän testaan tätä. Kaikki on ihan hyvin. Keskity mun käteen joka runkkaa sua, kuvittele että se on mun pillu. Tää on ihan sama kuin mä ratsastaisin sulla."

Työnnän lujemmin ja hitaasti kyrpäni alkaa painua sun sisääsi. Pysähdyn muutaman sentin jälkeen ja runkkaan sinua hetken. Järkytys on saanut sut löystymään, ja kokemuksesta tiedän että kiimaista miestä on paljon helpompi huijata. Sä yrität muodostaa lauseita, mutta outo tilanne saa aikaan suussasi vain epämääräisiä katkonaisia tavuja. Huomaan, että jalkasi rentoutuvat, joten työnnyn sisääsi pidemmälle. "Hys nyt, ei mitään hätää. Anna mä hoidan sua."

Alan nussia sua rytmikkäästi varmoin ottein. Sä riuhdot huivin silmiltäsi ja tuijotat mua epäuskoisesti. En päästä sua otteestani, vaan poraudun jokaisella työnnöllä vähän syvemmälle sisääsi. Tätä mä rakastan, tätä mä janoan.

Meidän molempien yllätykseksi sä kovetut jälleen, ja pian näen kuinka silmäsi pyörähtävät nautinnosta. Tunnen kuinka alan valua pitkin sisäreisiäni, ja kuinka strap-onin kanta hieroo turvonnutta klitoristani joka kerta kun työnnyn suhun pohjaan myöten. Se tuntuu ihanalta, ja mun päätäni huimaa kun kuulen miten märältä sun reikäsi kuulostaa.

Kiihdytän tahtia, ja mua ilahduttaa nähdä miten hyödyttömänä sun toimintavalmis kyrpäsi heiluu työntöjeni tahdissa. Ei ole olemassa enää mitään muuta, kuin sun ahnas perseesi ja mun vyöryvänä lähestyvä orgasmini. En välitä mistään muusta, en perseestäsi valuvaan liukkariin sotkeutuvista lakanoista tai sun kasvoillasi häivähtävistä irvityksistä. Mä panen sua juuri niin kuin haluan, sä oot nyt mun lutkani.

Tähän ajatukseen mä laukean ja taivun kaksinkerroin sun päällesi huohottamaan. Mun kehoni värähtelee ja samalla mun kyrpäni nytkähtää sisälläsi.

Makaan päälläsi hetken ja odotan, että maailma lakkaa pyörimästä. Sitten vetäydyn pois sisästäsi ja ylpeänä katson, miten reikäsi jää ahnaasti ammottamaan tyhjyyttään.

"Joo kiitos, sä voitkin nyt lähtee nukkumaan."

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ajatuksia vallasta (video)

Pää pinnalla

Puolisen vuotta myöhemmin