Todenmukaista sarjatulemista ja pari muuta laukausta

Multa pyydettiin instagramissa sessiokertomuksia. Sellaista ei nyt tähän hätään ole tarjota, joten kirjoitin ylipäätään viimeisimmästä seksikokemuksestani (joka tätä kirjoittaessani tapahtui edellisen vuorokauden aikana). Olen seksuaalisesti dominoiva, mutta kaikki seksi mitä harrastan ei ole silkkaa bdsmmää. Vaikka mukana ei olisi köysiä, välineitä, kipua tai muita varsinaisia kinkyelementtejä, on läheisissä suhteissani aina jonkinlainen dynamiikka olemassa.
Mun harrastama seksi ei ole juuri koskaan ole nättiä. Se on hikistä, riepottelevaa, epäjärjestelmällistä, parhaimmillaan silkkaa hedonismin aalloilla surffailua ilman suorituspaineita. On lupa nauraa, keskeyttää, kommunikoida aktiivisesti. Tämä kyseinen kerta on aika hyvä keskiarvo tämänhetkisestä seksielämästäni tutun partnerin kanssa. Ei mitään överiä, eikä mitään varsinaisesti jäänyt puuttumaankaan.

Oli muuten todella omituista kirjoittaa suoraan oman elämän tapahtumista. Välillä tuntui jopa melkein liian intiimiltä olla käyttämättä mitään värikynää ja palata tapahtumiin juuri sellaisena kuin ne on silloin kokenut. Tämän tekstin ei ole tarkoitus olla kiihottava, vaan todenmukainen. Jos lukija kiihottuu, kiva juttu. Ehkä jopa enemmän toivon kuitenkin, että se voi avata jonkun ajatusmaailmaa siihen millaista seksi voi myös olla. Ehkä se voi inspiroida kokeilemaan jotain uutta. Tai sitten runkkaamaan, ei minua sekään haittaa.
Pahoittelut, sillä tästä taisi tulla aika pitkä setti. Mä niin tykkään puhua itsestäni.

--

Riisuin siltä sortsit ja bokserit. Se makasi alasti selällään sängyllä, mä istuin hajareisin polvillani vieressä. Se liu'utti sormenpäänsä mun jo valmiiksi märkään pilluun. "Pitäiskö ottaa pyyhe?" se kysyi jeesustelevaan sävyyn. "Sehän riippuu ihan susta, saatanan härppijä." Ei otettu pyyhettä.

Se sormetti mua niin kuin vain se osaa. Juuri oikeista paikoista juuri oikeaan aikaan. Kyllähän se saa mut helposti laukeamaan ilman roiskimistakin, mutta ei koskaan malta olla avaamatta hanoja jos siihen on mahdollisuus. Mä huohotin ja huusin puolikkaita, aina yhtä hämmästyneitä ihmetyksen ilmauksia. Aina välillä menetin järkeni ja itsehillintäni ja kaaduin poikittain sen päälle, purin rintakehästä. Katsoin miten sen stondis nytkähteli mun reaktioiden tahdissa ja vähän hivelin sitä toisella kädellä. Sori vaan, mutta ei mulla useinkaan ole kiinnostusta keskittyä toisen nautintoon silloin kun mun pilluni hallitsee tilannetta. 

Aika hyvin mä siinä taistelin squirttia vastaan. Ainakin seitsemän minuuttia. 
Kunnes tunsin että ei perkele kohta läikkyy yli, joten ampaisin sängystä lattialle seisomaan ja totesin että voi vittu nyt taas sun kanssasi. Se nauroi, ei siirtänyt kättään mihinkään, vaan maanitteli mua sormillaan takaisin. Sen vasen käsi on mun suosikki; ei siksi että se suoritukseltaan mitenkään eroaisi oikeasta, vaan siksi että siinä on mun suosikkisormeni: nimetön joka ei taivu ylimmästä nivelestä. Pieni asia, mutta mulle se on tärkeä. Se oli ensimmäisiä yksityiskohtia joita sen kehosta opin kun me tavattiin.

Päädyin hakemaan vaatehuoneesta paksun pyyhkeen ja asettelin sen nelinkerroin alleni. Toinen laittoi sormet takaisin sisälleni, ja mä lakkasin välittämästä petauspatjan kastumisesta. En laske squirttaamisiani - tai ylipäätään orgasmejani -  koska tässä seurassa se on usein jatkuvaa tulitusta ja mulla on liian kiire nauttia, jotta kykenisin laskemaan. Sen tiedän, että tulin toistuvasti ja kovalla paineella. Katsoin miten sen ranne kiilteli märkänä samalla kun se jatkoi väsymättä mun tyydyttämistäni.

Nuolaisin sormenpäitäni ja koskettelin kevyesti sen kullia. Mä pidän siitä, että omasta nautinnostaan huolimatta toinen keskittyy minuun. "Ojentaisitko mulle sen isomman liukkarin", pyysin. Penistä on uskomattoman paljon kivempi työstää sopivan liukuvoiteen kanssa kuin ilman. Samalla kun se kurottautui yöpöydän puoleen, mä nostin lämmintä ja märkää pyyhettä allani, ja totesin että olin vuotanut sen läpi lakanalle. Mä en ollut vielä läheskään valmis, joten hain toisen pyyhkeen ja taittelin sen kastuneen pyyhkeen alle. Jokohan tämä riittäisi.

Sitten ohjasin sen sormet jälleen takaisin sisääni. En ymmärrä miten se on niin hyvä siinä hommassa. Se osaa kerätä painetta juuri oikeista kohdista, ja laukaista sen niin hellävaraisesti, ettei sitä yleensä edes huomaa ennen kuin on jo lorottanut lätäkön alleen. Mun lantionpohjassa on ihan omat yksityiset bileet aina näiden hetkien aikana.

Se pyysi kuulla fantasian joka mua kiihottaa. Laukesin useamman kerran ennen kuin ehdin edes alkaa kertoa mitä ajattelin.
Niin mulle usein käy: viesti kulkee aivoista alapäähän ennen kuin se ehtii kunnolla edes hahmottua. Tästä seuraa monesti orgasmilooppi, kun ajattelen mitä sanon seuraavaksi -> laukean omalle ajatukselleni -> en laukeamiseltani kykene puhumaan  -> yritän uudestaan -> laukean taas jne jne. On kovin vaikeaa kerätä ajatuksia lauseiksi kun pillu huutaa samaan aikaan sinfoniaorkesterin voimalla.

Lopulta kykenin kertomaan sen mitä halusinkin. Mehustelin ajatuksella samankaltaisesta asetelmasta, paitsi että siihen kuului myös esimerkiksi liikkumisen rajoittamista, enemmän ihmisiä, pakottamista, väsyttämistä, käyttämistä, mitä näitä nyt on. Se piti fantasiasta (tietenkin, olihan kyseessä mun fantasiani ja meillä on diili, että se pitää siitä mistä minä pidän).
Mun polveni väsyivät kaikesta siitä riehumisesta, joten piti keskeyttää ja vaihtaa asentoa. Samalla totesin, että olin tällä erää omalta osaltani riittävän kylläinen. Tarkistin pyyhkeet; ylempi oli läpimärkä mutta alempi oli sentään suojannut lakanaa riittävästi. Aina tulee pyykkiä, mutta kyllä se on sen arvoista.

Sen penis tuntui mun käsissäni houkuttelevalta. Mä rakastan sitä tunnetta, kun voin vaikuttaa toiseen pienelläkin kosketuksella. On ihanaa kiusoitella, venyttää nautintoa vähän pidemmälle, kiihdyttää ja himmata. Pidellä toista reunalla uudestaan ja uudestaan. Aina se ei onnistu, mutta toisinaan sillä voi leikkiä vaikka tunteja.

Jotain puuttui. Piti saada persettä, koska mä nyt vaan pidän siitä niin hirvittävän paljon.
"Ojennatko sen toisen liukkarin", mä pyysin. Anaali on kovin erilaista pintaa kuin penis, joten tykkään käyttää sisä- ja ulkopuolella erilaisia liukkareita (pumppupulloissa, jolloin lisääminen onnistuu paljon helpommin). Näissä tilanteissa mun toinen käsi on pyllykäsi, toinen edgetyskäsi.

Miten voikin niin yksinkertainen asia, kuin sormen työntäminen toisen sisään, tuntua niin hyvältä MUN kehossani ja päässäni. Siinä hetkessä on vaikeaa olla tulematta, eikä mun onneksi tarvitsekaan säästellä omia orgasmejani. Silloin mulla on yleensä hyvin läheinen olo, mä saan koskettaa jotain todella henkilökohtaista, ja musta tuntuu että hallitsen toista ihan uudella tavalla. Perseen kautta pääsee käsiksi sellaisiin reaktioihin joita muuten ei irtoaisi; oli ne sitten positiivisia tai negatiivia. Sitäpaitsi on järkyttävän kiihottavaa tuntea toisen paineiden lisääntyminen sisäpuolelta.

Mä tykkään puhua samalla kun hoitelen toista. Siinä tulee parhaimmillaan pantua samaan aikaa kolmesta suunnasta; vaikkapa edestä, takaa ja pään sisältä. On ihana hallita toisen tulemista. Päättää mille se tulee ja millä hetkellä. Ehkä myös millä tavalla, mikäli näppäryyttä riittää.
Laukaisin sen, ja okei myönnettäköön että meni puolittain ruined orgasmin puolelle, mutta ei varsinaisesti vahingossa. Mun orgasminihan niitä oikeasti tärkeitä tässä hommassa ovat.

Mulla oli liukkaria molemmissa käsissä ranteisiin asti. Pidin sen tuntumasta, joten jatkoin peniksen hivelyä sen orgasmin jälkeenkin. Vehje ei ottanut laskeakseen, mikä on tietenkin aina viihdyttävää. "Mä en päästä irti ennen kuin sä pehmenet", mä sanoin huvittuneena. Ajattelin ehkä olevani nokkela.

Vaan ei se pehmennyt. Enemmänkin jäykistyi vaan lisää ja lisää. Olipas sillä kova himo kun jäi vielä noin paljon tarmoa.
Vaihdoin tekniikkaa, jotta tietyt kohdat kullista eivät herkistyisi liikaa mun hieronnastani. Nopeasti palautunut kiihottuminen taisi yllättää meidät molemmat, mutta olihan se nyt hauskaa. Normaalin verkkaisemman tahtini sijaan nyt sai vähän raivorunkatakin. Nauratti, kun liukkari alkoi muuttua vaahdoksi siinä vauhdilla touhutessa. Päästin irti vehkeestä ja ilakoin, kun se näytti siltä kuin olisi jo tullut päälleen useamman kerran. (Kuvittele vesikauhuinen kaunis penis niin olet aika lähellä tätä kuvaelmaa.) "Kelaa miten himokas sä oot, just vartti sitten olit ihan samassa tilassa. Suurin osa valittais tässä kohtaa, mutta sä vaan nautit." En mä varsinaisesti uskonut, että siitä toista tulemista enää nähtäisiin, mutta niin kävi. Olipa ilahduttavaa.

Katsoin kelloa. Oli kulunut tunti siitä kun aloitettiin. Tässä seurassa se on ehkä vähän lyhyt suoritus, mutta kyllähän siihen tuntiin aika paljon mahtui. Mun kokemus on, että hyvän seksin jälkeen joutuu yleensä vähintään käsipesulle, useimmiten suihkuun. Mulla oli ollut pitkä toppi päälläni koko toimituksen ajan ja nyt se oli likomärkä. Mutta helteellä vaatteet onkin päällä vaan hien keräämistä varten, eikö?

--

Siinäpä se raportti sitten oli.
Tiedän, että esimerkiksi minun orgasmieni määrä saattaa jollekin lukijalle vaikuttaa sellaiselta asialta, joka ei voi olla mahdollista. Ei se mullekaan ole aina ollut, mutta kaikkea sitä kehosta irtoaakin kun siihen riittävästi tutustuu. Sama pätee moneen muuhunkin asiaan, joita tässä tekstissä esiintyy.

Toivon, ettei kukaan ota tämän perusteella suorituspaineita, tai vertaa mun kokemuksiani omaan seksielämäänsä turhan vakavasti. Partneriseksiin tarvitaan aina vähintään kaksi, ja tämä kyseinen kokemus on sitä mitä syntyy minun ja yhden toisen yksilön yhteentörmäyksestä. Jonkun toisen ihmisen kanssa seksi on tietenkin erilaista, sillä vastuu hyvästä panosta on kaikilla osapuolilla. Kommunikoinnilla ja rehellisyydellä voi päästä vaikka ja mihin.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ajatuksia vallasta (video)

Pää pinnalla

Puolisen vuotta myöhemmin